Dag 8

13 augustus 2022 - Zoetermeer, Nederland

Frido en Sandra hebben de hele nacht op het dek geslapen en rond 6:00 uur kwamen Laura, Hidde, Daan en José erbij liggen! Lekker liggend met het geklots van het water op de achtergrond, de zonsopgang volgen! Dan opstaan en gelijk een duik in de zee! Daarna stond weer een heerlijk ontbijt klaar! We vertrokken naar een baai voorbij Bodrum en hebben daar gezwommen en geluncht! Rond 15:00 uur vertrokken we naar de haven van Bodrum! Ieder stel ging zelf de stad in om te shoppen of om het kasteel te bezichtigen! Daarna hebben we alvast te tassen ingepakt en toen was er een verrassings-taart voor José! Die is nl. morgen jarig maar dan zitten we in het vliegtuig! We hebben getoost en hard gezongen😅! Daarna met z’n allen uit eten in het beste visrestaurant van Bodrum (volgens de kapitein, of misschien was het wel familie). De kleinkinderen betaalden de rekening, als dank voor deze heerlijke vakantie! Ze waren alleen niet op de hoogte dat de fooi rond 10% moet zitten dus de ober gaf aan dat het wel erg zuinig was, maar dat hielp niet😉. Nog even borrelen op de boot en dan morgen vroeg op, we vertrekken om 4:30 naar het vliegveld! Het was een heerlijke vakantie en wat hebben we het goed gehad met elkaar!

Mam bedankt namens ons allemaal!😘

1. Maria:
    13 augustus 2022
    Welkom thuis allemaal en heel hartelijk dank voor de leuke verhalen en prachtige foto's!
    gr. maria
  2. Myriam:
    14 augustus 2022
    Leuk, al die foto’s. Ik zag dat het een “top” week was.
    Goede reis naar huis en Elly en Cees nog een fijne week in Turkije!
    Liefs Myriam
  3. Gerda:
    16 augustus 2022
    Wat een prachtige reis! Ontzettend leuk zo'n reisblog! Zo heb ik een beetje met jullie meegenoten... Liefs Gerda
  4. Gerda:
    16 augustus 2022
    Wat een ontzettend mooie reis! Via de liveblog heb ik met jullie meegenoten. Liefs Gerda