Dag 7

12 augustus 2022

In de ochtend vertrokken we al vroeg naar de volgende baai, gelegen aan de overkant van de Golf van Gukova. Bij een uitzonderlijke zonsopgang werd het anker gelicht. Het geronk van de motor bracht ons weer in een diepe slaap, dromend over de volgende bestemming. Na wakker te zijn geworden in de nieuwe baai, stond de tafel al weer vol gedekt met vers fruit en brood en…jawel..PANNEKOEKEN! Een feest aan zich. Hierna werden de zeilen weer gehezen en zeilden we  naar de overkant, overstag en weer terug. Een windkracht 4 stuwde ons voort naar het volgende oord. De kapitein had weer een hele mooie baai voor ons uitgezocht met wederom prachtig helder water. De kano’s en Sup werden weer intensief gebruikt om de omgeving te verkennen. Guus en Tess werden even aan land gebracht om wat ruïnes te bekijken. Het waaide stevig bij de borrel en het avondeten (bbq). Toetje was crème caramel Catalane met niet te versmaden vanille-ijs. Wat een heerlijke dag weer!

1. Maria:
    Weer prachtige foto’s!
    Hebben jullie Elly en Cees in een baai achter gelaten?
  2. Myriam:
    12 augustus 2022
    Mooie foto’s. Nu nog wat foto’s waar jij, Sandra op staat.
    Liefs, Myriam
  3. Sandra van der Weijden:
    12 augustus 2022
    Dat heb je als fotograaf😊 maar er staan er nu ook een paar op waar ik op sta😄