Dag 2 shoppen in Bodrum en aanboord van de Sila

6 augustus 2022

De winkelstraatjes van Bodrum verkend! Zie de foto’s voor een impressie😊! In een hele mooie binnentuin/plaats koffie gedronken.
Nog even het zwembad van het hotel ingesprongen, spullen gepakt en met de taxibus naar de Silas (de boot)gegaan!

Iedereen z’n koffers werden naar de hutten gebracht en toen kregen we een briefing van de kapitein. We werden ook voorgesteld aan de crew, totaal 5 man (waarvan 1stagaire) . We hebben geproost met bubbels en er stonden heerlijke hapjes klaar. We zijn gelijk uitgevaren! Wat is dit een unieke en bijzondere beleving! We voelen ons wel heel decadent maar genieten met volle teugen. Na een tijdje varen leggen we aan in een afgelegen baai! We springen gelijk het water in! Er is van alles aan boord zoals snorkel, zwemvliezen, drijftubes! Daarna chillen aan dek en ondertussen wordt er voor ons gekookt! Heerlijk verse vis op de BBQ. De BBQ hangt op de reling half buitenboord! Zo zitten we de hele avond te genieten, te kletsen, te lachen, te drinken🍷! En s’avonds laat liggen we aan dek naar de sterren te kijken!
We blijven ons verbazen hoe bijzonder dit is en wat gaaf dat wij dit met elkaar mee mogen maken.

1. Myriam:
    7 augustus 2022
    Wat een super mooie belevenis!
    Groetjes voor allemaal,
    Myriam
  2. Ivonne:
    7 augustus 2022
    Dit klinkt geweldig goed.
    Hopelijk hebben jullie ook goed kunnen slapen aan boord.
  3. Maria:
    7 augustus 2022
    Dit is werkelijk genieten met volle teugen.
    Jullie hebben er wel 3 jaar op moeten wachten.
    Wat ziet het er prachtig uit. Groeten aan allen,
    Maria